Tuesday, April 19, 2011

ADAKAH ANDA LELAKI?? LIHAT DIRI ANDA DI HADAPAN CERMIN... APA YANG ADA PADA BADAN ANDA??


“Badan yang berotot mampu meningkatkan keyakinan diri anda apabila berhadapan dengan khalayak ramai terutama apabila berhadapan dengan gadis impian anda. Namun usaha anda masih tidak membuahkan hasil. Pelbagai produk menaikkan berat badan sudah diambil, tapi tiada hasil memberangsangkan. Bahkan jika anda mempunyai impian bergelar model dengan rupa paras anda yang kacak, tetapi badan anda yang kurus kering atau gemuk  membantutkan impian anda” (Azizan Abdullah, 2010).

Menurut beliau, kebanyakan usaha mereka untuk menaikkan berat badan, menguruskan badan dan mendapatkan badan berotot bukanlah salah tetapi tidak mengikut aturan yang betul dan masih tidak mencukupi. Mereka terpaksa mengambil masa yg terlalu lama sehingga membawa kapeada putus asa.

Siapakah Azizan bin Abdullah??

Azizan bin Abdullah dilahirkan di Pasir Mas, Kelantan. Mendapat pendidikan awal di tempat kelahirannya dan mula meminati bidang bina badan sejak sekian lama namun mula mencari informasi sejak setahun yang lalu dan memulakan latihan gym sejak beberapa bulan yang lalu.

Beliau mula mencapai perubahan hanya dalam masa sebulan dan hasil yang baik setelah 7 bulan kemudiannya. Sehingga kini beliau masih giat menjalani latihan untuk mendapatkan hasil terbaik. Kini beliau aktif dalam Kelab Bina Badan Gymnasium Rakyat PERKASA di bawah Gymnasium Rakyat Kuala Terengganu. Hasil dari minat ini maka terciptalah Ebook 5 Langkah Mendapatkan Badan Berotot ini. Keterangan lanjut di http://tinyurl.com/5tipberotot

“Saya Azizan bin Abdullah, berusia 30 tahun. Mula serius dalam bina badan sejak 8 bulan yang lalu dan kini masih meneruskan usaha mendapatkan hasil yang terbaik. Namun apa yang terhasil kini merupakan satu perubahan besar dalam hidup saya dan ingin saya kongsikan bersama anda yang berminat” (Azizan Abdullah, 2010).
Layari sekarang untuk maklumat lanjut serta testimoninya di http://tinyurl.com/5tipberotot

No comments: